Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
A reveure, quellegistes Llapis i gràcies per tot! - Fòrum Llapis - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: A reveure, quellegistes Llapis i gràcies per tot!  (Llegit 1043 cops) rss

Carlota Torrents

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1718
  • Creadora i webmàster del Què llegeixes (2008-2013)
    • Veure Perfil
A reveure, quellegistes Llapis i gràcies per tot!
« el: 27 de Juny de 2013, 02:24:21 »
Hola Quellegistes!

Diumenge serà el meu últim dia al Què llegeixes com a Admina. I després podré ser una quellegista més sense pensar tot el dia en coses per millorar el fòrum. Creieu que en sabré?  :D

Segur que sí! Com feu vosaltres. Deixar un projecte després de tants anys fa una mica estrany i m'entristeix una mica, però sé que us podré tenir a prop sempre que vulgui! A més, avui sabem que ja som 15.000 i que som els millors! Som el fòrum més gran, interessant, divertit i generós de tots els fòrums de llibres, oi?  ;D 8)

Ningú em podrà prendre  la immensa maleta d’excel·lents records que m'emporto amb mi!  :-*

Aprofito per donar les gràcies pel seu suport, ajuda i simpatia a un equip excel·lent que fa possible el QL: Carles Briansó (el geni informàtic d’Antaviana), Gisela Herranz (àlies Rigoletta, la dinamitzadora més efectiva i endreçada), Raquel Loscos (àlies Briseida, acabada d’arribar però amb una energia i alegria incansables), Teresa Sanz (àlies Atzavara, sense la qual el QL no seria el que ha estat) i Anna Tamayo (àlies Beckett, la dinamitzadora més dolça i encantadora).

I a tots vosaltres, és clar!, en especial al “nucli dur” del fòrum, aquest nucli de quellegistes fans incansables.  :D

Mentre estem en l’impàs de canvi, teniu una gran responsabilitat: no deixar caure el que hem construït entre tots durant 5 anys i potser a estones us caldrà paciència perquè en processos de canvis no tot sempre va prou bé.

Bones lectures i bona sort!
A reveure, colla de llapis lectors!
Admina (batejada com a Carlota Torrents)
« Darrera modificació: 27 de Juny de 2013, 02:25:52 per Carlota Torrents »

Atalanta

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 1377
  • Llegint es viu la vida! QL?
    • MSN Messenger - alba.torra.terri@hotmail.com
    • Google+
    • Youtube
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:A reveure, quellegistes Llapis i gràcies per tot!
« Respondre #1 el: 01 de Juliol de 2013, 14:54:42 »
 A reveure admina fins aviat t'enyoraré molt com a admina :D
"Ningú arriba al paradís amb els ulls eixuts"
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Ju666

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2284
  • Un llibre és un amic que mai t'abandona.
    • Veure Perfil
Re:A reveure, quellegistes Llapis i gràcies per tot!
« Respondre #2 el: 01 de Juliol de 2013, 16:45:28 »
A reveure admina fins aviat t'enyoraré molt com a admina :D
Jo també t'anyoraré com Admina...
Quasi em salta alguna llàgrima amb el teu discurs... :'(
“Es pot ser feliç i savi sense llegir mai. Però si llegeixes, viu més, vius altres vides i les vius amb més profunditat”
Bernard Pivot

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr