Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Estils Narratius... uns enganxen...i altres desenganxen! - Fòrum Llapis - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Estils Narratius... uns enganxen...i altres desenganxen!  (Llegit 378 cops) rss

Briseida

• Moderadorb
  • Gat vell
  • Missatges: 1596
    • Veure Perfil
Estils Narratius... uns enganxen...i altres desenganxen!
« el: 22 de Gener de 2014, 12:39:41 »
El que passa al llibre és molt important... i també qui i com són els personatges... però moltes vegades el que fa que un llibre ens agradi molt, poquet o gens és la manera com està escrit! :o :o :o
I a vosaltres? Què us enganxa?
- Us agrada que hi hagi molt diàleg entre els personatges
- Us agraden les descripcions acurades per a fer-vos una idea dels llocs? o us cansen?
- Us agrada que els capítols siguin molt curts? O els preferiu ben llargs?
- Els vostres autors preferits s'asemblen en estil? O poden fer molt diferents?

Aquí podem fer-li un parell de voltes a això de l'estil narratiu, que moltes vegades és el secret de que un llibre ens agradi o no!

Mixa

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2997
  • The lovely day
    • Veure Perfil
Re:Estils Narratius... uns enganxen...i altres desenganxen!
« Respondre #1 el: 27 de Gener de 2014, 14:12:47 »
Bon tema, Briseida! ;)

A mi de moment, l’estil que m’agrada més és el de tercera persona en passat. En general, el passat m’atrau perquè el trobo molt natural. El present sempre m’ha resultat molt estrany i em desenganxa. :P

En general, sobretot m’agraden els llibres que són ràpids de llegir, originals i que saben ambientar-te perfectament amb tan sols quatre pinzellades. Crec que és una de les coses més complicades de fer i ens demostra que per crear una obra mestra no cal ser pompós.

Ex: Wonder ;D

Mx
En el llibre petit hi ha la bona sentència

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr