Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
La nena del arbre - Fòrum Llapis - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: La nena del arbre  (Llegit 491 cops) rss

Mixa

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2997
  • The lovely day
    • Veure Perfil
La nena del arbre
« el: 13 de Juliol de 2014, 14:21:36 »

Títol: La nena del arbre

Autor: Rubèn Montañá

Pàgines: 154

Hi és a les biblioteques?:

Opinió: Com que a la LC Poètica entre Llapis i Boli me’l van recomanar molt bé i les primeres pàgines atrapaven de debò, no vaig poder resistir-me a agafar-lo de la biblioteca i m’ha fet passar una estona entretinguda. :D

Ha sigut una lectura àgil i bonica i m’han agradat algunes reflexions de la nena del arbre com ara:

-La gent no mira cap amunt. Mai de la vida. Només ens podrien veure si fóssim al centre, prop d’algun monument. [...] Les persones no treuen els ulls de l’asfalt. A la ciutat no es pot mirar gaire més enllà de la punta de les pròpies sabates, perquè si no ho fessin així, les persones caurien a terra. Hi ha massa obstacles, pel carrer.

Quina forma més divertida de cridar l’atenció a la gent no es para mai a mirar el que ens envolta! Anem tan atrafegats que ens ho perdem quasi tot.

O missatges com els de la mare de l’Ona:

-Doncs vés a la biblioteca, dona, que allà encara s’hi poden trobar més coses que a internet! Sobretot si els temes són locals. Les pantalles no ens han de fer perdre els llibres!

Jo personalment recomano aquest llibre als lectors que comenceu a endinsar-vos en el món de la lectura i a tots aquells que us agradin les històries màgiques, dolces i que emocionen.

Per llegir-ne les primeres pàgines... AQUÍ

Mx
En el llibre petit hi ha la bona sentència

Briseida

• Moderadorb
  • Gat vell
  • Missatges: 1596
    • Veure Perfil
Re:La nena del arbre
« Respondre #1 el: 22 de Juliol de 2014, 16:22:07 »
Quan en va parlar en Quimbook10 ja em van venir ganes de llegir-lo, i després dels teus comentaris encara més! Ja us explicaré què em sembla!! :D :D :D

Mixa

• Juvenil
  • Gat vell
  • The lovely day
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 17 de Agost de 2014, 12:21:19 »
Gràcies Briseida! Quants més punts punts de vista, millor! ;)

Mx

roger cn

• Infantil
  • Novell
  • *
  • Missatges: 61
  • Viurem lliures o morirem.
    • Google+
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #3 el: 02 de Setembre de 2014, 15:41:34 »
El vaig veure a la biblioteca i el vaig agafar per els bons comentaris que hi feia en Quimbook10. Me'l vaig llegir ahir al vespre, i em va agradar molt! :D

roger cn :)
Al Fossar de les Moreres no s'hi enterra cap traïdor; fins perdent nostres banderes serà l'urna de l'honor! Venjarem la sang dels patriotes catalans i en llur nom esdevindrem soldats de la llibertat!

Mixa

• Juvenil
  • Gat vell
  • The lovely day
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 06 de Setembre de 2014, 11:19:27 »
Això és fantàstic, Roger cn! :D

Tres hurres per les recomanacions del QL! Hip, hip, hurra! Hip, hip, hurra! Hip, hip, hurra!

I digues, digues...

No cliqueu si no el voleu saber...
El principi, quina et vas pensar que podia ser l'història de l'Aurèlia?

I el final? Te l'esperaves? A mi em va emocionar! Però en el bon sentit! ;)

Mx

roger cn

• Infantil
  • Novell
  • *
  • Missatges: 61
  • Viurem lliures o morirem.
    • Google+
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #5 el: 06 de Setembre de 2014, 12:22:12 »
Hola,  escriure l'ho que m'ha preguntat la Mixa amb Spoiler, hos recomano que els que us l'esteu llegint, que no l'heu llegit o que el voleu llegir que no ho mireu.

No cliqueu si no el voleu saber...
Al principi em pensava que l'historia de l'Aurelia era que simplement vivia a l'arbre i anava a arreplegar menjar pel carrer, perquè els seus pares l'havien abandonat i es farien amigues amb l'Ona.
El final no me l'esperava però em va agradar. A mi també em va emocionar força!

roger cn :)
Al Fossar de les Moreres no s'hi enterra cap traïdor; fins perdent nostres banderes serà l'urna de l'honor! Venjarem la sang dels patriotes catalans i en llur nom esdevindrem soldats de la llibertat!

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr